Tuesday, January 4, 2011

Sebuah Dialog

Terlihat di kejauhan, dua orang insan sedang berbincang di hujung padang sekolah. Si Teruna cuba sedaya upaya menyelesaikan masalah si dara itu.

Tidak jauh dari situ kelihatan beberapa makhluk ALLAH yang tidak dapat dilihat oleh mata kasar sedang beerbual bicara.

Simpati  :  kau nak tahu tak ? Tadi ahli kumpulan aku dan ahli kumpulan     Ikhlas telah bertapak di hati budak lelaki tadi tu...
Percaya  : IYE????!!!! ... Hebatnya kamu semua .... tapi aku nak beri tahu kepada antum semua ... adik    
                beradik aku pulak dah berjaya menawan hati budak perempuan itu... haha...! (bangga )

Kasih  : Tapi kau harus ingat Simpati, selepas ini aku yang akan merampas taktha kau di hati budak itu..
Sayang : Selepas Kasih, ahli kumpulan aku pulak yang akan mengisi kekosongan jawatan di hati budak tu..
              Kami akan membina empayar di sana .... ha..ha..ha.. Tiada siapa lagi akan menjatuhkan kami dari
              singgahsana itu...
................................................................................................................................................................

TIBA-TIBA DATANG MAKHLUK YANG TIDAK DIKENALI

###### : kau silap ... Setelah antuma semua berjaya ,,,, aku pula yang akan merampas segala kegemilangan
               dan membawa hati itu ke neraka.. HA..HA..HA..
SEMUA:   kau ni siapa??
#######:   akulah NAFSU!!!

0 comments:


click to create your own

kita kan Geng